logo

Arıza 11.Bölüm izle

Özet: Arıza 11.Bölüm izle Full 22 Kasım 2020 tarihli show tv dizisi hd kalitede tek parça ve reklamsız olarak Arıza son bölüm izleme için burada.
Yayınlandı: 22/11/2020
Furkan gorgeceler demiş ki;
Ben yıllardır bu siteyi kullanıyorum yok reklam var yok dönüyor yedirmeyiz size bu siteyi siteye bok atmayın nankör olmayın adam gibi izliyeceksen izle izlemeyeceksen git başka sitede izle
7 gün önce
0   0

Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.


CELASİN KARA demiş ki;
ARKADAŞLAR ÖNCELİKLE HERKSE SELAM BAZILARINIZ SİTE HAKKINDA YORUM YAPMIŞ OKUDUM GÜLDÜM VARMI DİZİ BİTTİKTEN SONRA HEMEN ÖTEKİ GÜN İZLEYECEK YER BİRİ MİDEM BULANDI DER BİRİ DONUYOR DER BEN 7/24 İZLİYORUM BÖYLE BİRŞEY YOK KENDİ KENDİNİZE HAVALARA GİRMEYİN HEREKESE EYW SİTE ÇOK İYİ ÇOK KALİTELİ KİM NE DERSE DESİN
1 hafta önce
1   0

Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.


Barışcan Atay demiş ki;
İnterneti yavaş alt yapısı yok semte burda gelmiş siteyi kötülüyor biride reklam var diyo bu sorunlara çözüm bulamıyorsanız bu sizin sorununuzdur bende ne reklam nede donma var :)
2 hafta önce
13   1

asu demiş ki;
reklamlari bilgisayardan engelleyin ....
2 hafta önce
3   0

Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.


Adanali demiş ki;
Cokkk donuyor dahada izlemem bu siteden midem bulandi
2 hafta önce
0   15

Veysel demiş ki;
Çok fazla reklam var admin azalt reklamlari
2 hafta önce
18   26

Ali demiş ki;
Admin taaklarina beton yetmez adamsın
2 hafta önce
15   2

Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.


ApO demiş ki;
Yakşamlar ben her bolum. İndirdiniz zaman bolumu izliyorum ve ben size bi mesaj attim cevap vermediniz verirseniz cok mutlu olurum yakşamlar
2 hafta önce
4   8

Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.


Yorum Yap


Dizinin Diğer Bölümleri
Yerli Diziler
Eski Diziler
Yabancı Diziler