logo

Survivor 2021 57.Bölüm 28 Mart izle

Özet: Survivor 2021 57.Bölüm izle 28 Mart tarihli tv8 yarışma programı tek parça ve full hd olarak Survivor 2021 son bölüm izleme için burada.
Yayınlandı: 28/03/2021
yıkık demiş ki;
kralsın admin mail attım bekliyorum
2 hafta önce
1   0

yıkık demiş ki;
nasıl olsa burdan izlerim diyip ders çalışmaya devam etmiştim şu an ekran karşısında yemeğimle kaldım mal gibi konsersiz yayınla bari admin bir şey yap ya
2 hafta önce
1   0

Admin Notu: mail üzerinden yardımcı olabiliriz. [email protected] adresine mail atabilirsiniz.

Admin Lütfen demiş ki;
Bu bölümü indirmemiz için herhangi bir siteye koyar mısın? Veya e-posta ile bana atabilme şansın var mı? Veya telifli yerini koymadan yayınlayabilir misin?
2 hafta önce
0   0

Admin Bey demiş ki;
Bu bölümü paylaşma ihtimaliniz yok mu?
2 hafta önce
4   0

Admin Notu: Maalesef üzgünüm

fredy demiş ki;
admin bu bölüm kaldırılmış bir çözümün yokmu lütfen kardeş yaa
3 hafta önce
2   0

Admin Notu: eleman konser verdi ya o yüzden tekif yedik.

Behice demiş ki;
Yunanlı çocuğun melise yürümesi çok komikti ya hahaha çok tatlı onları ayarlayalım hihi
3 hafta önce
12   1

Mevve demiş ki;
Ben hic bir znm görmedim yunanlilar bir programlarina bizi davet etmis!! Bizimkiler yalaka kardesim
3 hafta önce
16   21

baskentli demiş ki;
birleşe partilerinde şunu hiç sevmiyorum tamam birbirine iki düşman takım yok ama daha düne kadar birbirine etmediği laf kalmayan kişilerinde herşeyi bi anda sineye çekip laylom yapmasıda hiç samimi gelmiyor ben çok merve aydın ilayde ve aleyna k. bayıldım enerjileride çok iyiydi zaten
3 hafta önce
26   15

BatAley demiş ki;
Ve bu bölümde en çok fark ettim şey Batuhan ve Aleyna K çok samimileri yani yeni şipimiz BatAley veya AleyBat ve bence çok yakışıyorlar. Bir parantez açacam Aleyna Kalaycıoğlu çok başarılıdı ve sesi çok güzel, birinciyi hak etti ama Aleyna Çnin şarkısı çok eğlenceliydi ve tabi ki Batuhan’ın sesi mükemmeldi. Poyrazın karizması olsun, Stevin “Ankara’nın bağlarında” söylemesi çok tatlıydı, Cemal Canın partisi mükemmel ve Jason Derulonun konseri efsaneydi !!
3 hafta önce
16   33

Heloo demiş ki;
Acunda az degil hep aleyna kalaycioglu ve poyrazi gosteriyor reyting icin Aleyna sarki soylerken bilerek poyrazi gostermesi :D Ve Aleyna batuhana sarilirken hepsi reyting
3 hafta önce
18   0

Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.


Daha Fazla Yorum

Yorum Yap


Dizinin Diğer Bölümleri
Yerli Diziler
Eski Diziler
Yabancı Diziler